Het nieuwe jaar is begonnen, de vakantie is achter de rug en de meeste ondernemers gaan nu hun targets bepalen voor aankomend jaar.
Hoeveel klanten, hoeveel omzet en welke pr-strategieën ga ik hierop loslaten om dit te bereiken?
Ik hoor mensen hele jaarkalenders maken.
Het is goed en belangrijk een doel voor ogen te hebben, om een bepaald inkomen te willen genereren. Anders heeft je bedrijf geen overlevingskans. Zo reëel moeten we wel zijn met z’n allen, nietwaar?
Maar het gaat niet alleen om cijfers en niet alleen om wat jij bepaalt. Jij kunt wel hele mooie plannen hebben en de geweldige producten, maar als niemand erop zit te wachten, wat dan?
Ga eens op onderzoek uit om te kijken of er vraag is naar jouw dienst of product. Kijk dan wat jij in die markt te bieden hebt, wat jou uniek maakt en waarom mensen naar jou toe moeten komen.
Dan trek je klanten aan en hoef je er niet om te “leuren”.
nan가락동노래방알바모집